Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere gereğince binalmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun site analizleri ciğerin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize izafe etmek kifayetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, öğreti, hasılat ve ilişik alanları gibi değnöbetkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların nöbetletmeniz ciğerin farklı değerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En kıymetli olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok üstünlük katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylelikle müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En erdemli etkinliği, münasip maliyette suni zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değişim filvaki akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde mekân meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin geçmiş plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değnöbetti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle birlikte imdi “ne istersem onu düzenırım” devri sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç kök benek koskocaman rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bilgi ve iletişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına hile iş vetirelerini değnöbettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki evveli 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk boşlukştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Yalnız izlem fail yıllarda genel ağ site çdüzenışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme fail web sitesi sadece üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yürütmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da teşhistıldığı bir tanıtma kartı başüstüneğu yadsısalat. Burada önemli bir bahis elan var, o da şu: Web dizayn ve yazılı sınavm çdüzenışmalarını belli bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çdüzenışmalarda yapılan plasmanın şirketin elden hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web dizayn adı altında sarrafiyelayıp şirketin çın finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşkın projenin dönem zarfında üst dümen aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da özge bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede temelli kanatınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine rabıtalı. şu demek oluyor ki sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, ahir matlup özetları vermemektedir.